
Esihenkilön tuki -palvelu
Esihenkilön tuki on itsenäisen oppimisen alusta ja työkalu esihenkilöille arjen tilanteisiin. Palvelu on osa kunta-alan kattavinta digitaalisen koulutuksen sisältöpalvelua, FCG Digikanavaa.
Esihenkilön tuki on itsenäisen oppimisen alusta ja työkalu esihenkilöille arjen tilanteisiin. Palvelu on osa kunta-alan kattavinta digitaalisen koulutuksen sisältöpalvelua, FCG Digikanavaa.
Esihenkilötyö vaatii monien asioiden organisointia ja käsittelyä samanaikaisesti. Samalla tulee huolehtia omasta työhyvinvoinnista, asiantuntijuudesta ja haastavien tilanteiden hallinnasta. Näiden lisäksi arjen kohtaamiset vaativat esihenkilöltä hyviä vuorovaikutustaitoja. Esihenkilön tuki -palvelu on suunniteltu tukemaan esimiestä päivittäisessä arjessa ja erityisesti silloin, kun tukea tarvitaan.
Esihenkilön tuki -palvelusta esihenkilö saa tietoa, apua ja työkaluja esihenkilönä toimimiseen. Palvelu on ajasta ja paikasta riippumaton moderni digitaalinen koulutusalusta. Samalla se on informaatiotyökalu ja tietopankki esihenkilötyön tueksi. Palvelusta on jo kehitteillä mobiilisovellus (iOS & Android), mikä takaa sen, että tulevaisuudessa palvelu liikkuu kätevästi esihenkilön mukana. FCG Digikanavan mobiilisovellus on jo ladattavissa Android-puhelimille.
Esihenkilön tuki -palvelun käyttöönotto on teknisesti helppoa ja sujuvaa palvelussa valmiina olevan sisällön vuoksi.
Esihenkilön tuki -palvelusta on räätälöitävissä oppimispolku organisaation tarpeisiin.
Asiakas saa kaiken tarvitsemansa tuen palvelun käyttöönottoon ja alkutaipaleen jälkeen tukea saa aina tarvittaessa ammattitaitoiselta asiakaspalvelutiimiltä.
Käyttöoikeus Esihenkilön tuki -palveluun antaa samalla pääsyn digitaalisen koulutuksen sisältökokonaisuuteen, FCG Digikanavalle. Digikanavalla on mahdollisuus opiskella itsenäisesti eri aihekokonaisuuksia, sillä tarjolla on maksutonta materiaalia maksullisten sisältöjen lisäksi.
Arjen tilanteet vaativat nopeaa reagointia, mikä tarkoittaa sitä, että tuen on oltava helposti ja nopeasti käden ulottuvilla. Esihenkilön tuki on saatavilla silloin, kun tukea tarvitaan.
Miksi esihenkilön tuki -palvelu kannattaa ottaa käyttöön?
Palvelua myös kehitetään ja päivitetään jatkuvasti, jotta sisältö vastaisi esihenkilöiden tarpeita ja muuttuvaa tehtäväkenttää.
Esihenkilön tuki -palvelussa on käytössä kymmeniä sisältökokonaisuuksia. Sisältömateriaalit ovat tekstejä, videoita ja erilaisia testejä. Suuret aihekokonaisuudet on palasteltu oppimista tukeviin pienempiin osiin. Materiaaleissa syvennytään esihenkilöiden tehtäväkenttään liittyviin aihepiireihin, kuten esihenkilötyötä ohjaaviin lakeihin ja säädöksiin sekä ihmisten ja itsensä johtamiseen. Materiaali on tuotettu yhteistyössä alan asiantuntijoiden kanssa.
Palvelun hinnoittelu perustuu käyttäjämäärään sekä käyttäjäkohtaiseen kuukausihintaan. Alustaa voidaan räätälöidä viemällä organisaation omaa materiaalia ”Oma organisaatio”-kanavalle. Räätälöinti vaikuttaa käyttäjäkohtaiseen kuukausihinnoitteluun. Alustalle ladattavat omat materiaalit voivat olla esimerkiksi organisaatiokohtaisia ohjeita, videoita, kuvia, tekstejä ja podcasteja. Palvelu toimii sujuvasti näin myös organisaation omana tiedotus- ja koulutuskanavana.
Tutustu laajaan esihenkilökoulutustarjontaan! Valittavana on webinaareja, koulutusohjelmia tai organisaatiokohtaisia koulutuksia.
Esimiespassi-verkkokurssille on koottu tärkeimmät henkilöstöasioita koskevat kokonaisuudet, joita esimiehenä työssäsi tarvitset. Kurssi opastaa sinua löytämään oikeat tietolähteet työsi tueksi.
Intro perehdytysohjelmisto nopeuttaa uusien työntekijöiden siirtymistä tuottavaan työhön ja helpottaa perehdyttäjien työtä. Intro on mobiiliyhteensopiva pilvipohjainen ohjelmisto.