Voimajohtosuunnittelua kustannustehokkaasti FCG:ltä

voimajohtosuunnittelua

FCG tarjoaa nyt myös osaavaa ja kokonaisvaltaista voimajohtosuunnittelua. Uusi palvelumme tuo monipuolisen asiantuntemuksemme, kokemuksemme ja osaamisemme sähköverkon haltijoiden avuksi voimajohtohankkeissa kaikkialla Suomessa.

Suunnittelupalvelumme kattaa koko voimajohtohankkeen elinkaaren aina tarveharkinnasta projektin toteutukseen asti. Vahva tekninen asiantuntijuutemme ja ympäristöosaamisemme takaavat kustannustehokkaan reittisuunnittelun voimajohtohankkeissa.

Voimajohtosuunnittelumme sisältää

• Esisuunnittelun
  • Yleissuunnittelun
  • Luvituksen
  • Projektinohjauksen

Tutustu lisää FCG Voimajohtosuunnitteluun

Ympäristö- ja energia-alan kärkiosaaja

FCG yksi Suomen suurimmista konsulttiyrityksistä ja kärkitoimijoita ympäristö- ja energiakonsultoinnissa. Suunnitteluun ja tekniikkaan liittyvä palveluntarjontamme kattaa laaja-alaisesti yhdyskuntasuunnittelun, talo- ja korjausrakentamisen, vesihuollon suunnittelun sekä ympäristökonsultoinnin.

Palvelukokonaisuuksiemme tuottamisesta huolehtivat useamman toimialan asiantuntijoista kootut osaamistiimimme. Suunnittelutoiminnassa teemme tiivistä yhteistyötä koko maan kattavan asiantuntijaverkostomme kanssa. Työskentelemme Helsingin lisäksi yli kymmenessä alueellisessa toimipaikassa eri puolilla Suomea.

Lue lisää www.fcg.fi

Ota yhteyttä, kerromme lisää palveluistamme voimajohtosuunnittelussa.

Yhteyshenkilö

Juha Saurio