
Rekrytointi - näkemyksiä ja uutisia
Uutisia, artikkeleita ja blogeja rekrytoinnista, Kuntarekrystä, asiakaskokemuksesta ja organisaatiokulttuurista.
Uutisia, artikkeleita ja blogeja rekrytoinnista, Kuntarekrystä, asiakaskokemuksesta ja organisaatiokulttuurista.
Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen ja työkokemukseen. Kuntarekry-palvelun uusi lisäominaisuus tukee anonyymiä rekrytointia.
Kuntarekry.fi-sivustolle on julkaistu uusi tekoälypohjainen chatbot, joka opastaa työnhakijoita ongelmatilanteissa. Kehitystyön taustalla on ollut parempien kokemusten tuottaminen asiakkaille.
Asiakaskokemukseen voi meistä ihan jokainen vaikuttaa omassa työssään. Toiset roolit ovat näkyvämpiä kuin toiset ja jokaisen palasen tulee olla sopivasti paikoillaan.
Pelkosenniemen kunta on aloittanut Kuntarekryn asiakkaana. Kuntarekry haluttiin kunnassa käyttöön, koska se on laajalti käytössä myös muissa Lapin kunnissa. Kuntarekry tuo avoimille työpaikoille kaivattua näkyvyyttä.
Valtakunnallinen rekrytointiratkaisu lähti liikkeelle kuntien tarpeista. Palvelun ensisijaisena tavoitteena oli varmistaa osaavaa henkilökuntaa kunta-alalle ja kuntatyönantajille haluttiin saada myös valtakunnallista näkyvyyttä.
Työntekijäkokemus koostuu jokapäiväisistä kohtaamisista työelämässä. Se on kaikki mitä koemme, kohtaamme ja tunnemme työpäivän aikana. Meistä jokainen voi kokea työntekijäkokemuksen eri tavalla.
Tuo organisaatiokulttuuri näkyväksi! Kerro, mitä teillä tehdään, mitä teillä tapahtuu, ketä teillä on töissä. Näytä, että teillä eletään, koetaan, tunnetaan.
Hyvän palvelukokemuksen syntyyn ei aina riitä pelkästään ystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelija. Lue palvelupäällikkö Anne-Mari Nivukosken ajatuksia hyvästä palvelukokemuksesta ja mitkä tekijät siihen vaikuttavat.