uutisia-rekrytoinnista-kuntarekry

Rekrytointi - näkemyksiä ja uutisia

Uutisia, artikkeleita ja blogeja rekrytoinnista, Kuntarekrystä, asiakaskokemuksesta ja organisaatiokulttuurista.

anonyymi-rekrytointi-kuntarekry
Anonyymi rekrytointi yleistyy kunnissa

Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen ja työkokemukseen. Kuntarekry-palvelun uusi lisäominaisuus tukee anonyymiä rekrytointia.

krobotti-fcg
KRobotti työnhakijoiden tukena Kuntarekryssä

Kuntarekry.fi-sivustolle on julkaistu uusi tekoälypohjainen chatbot, joka opastaa työnhakijoita ongelmatilanteissa. Kehitystyön taustalla on ollut parempien kokemusten tuottaminen asiakkaille.

 

asiakaskokemus-fcg
Erinomainen asiakaskokemus osana normaalia arkea

Asiakaskokemukseen voi meistä ihan jokainen vaikuttaa omassa työssään. Toiset roolit ovat näkyvämpiä kuin toiset ja jokaisen palasen tulee olla sopivasti paikoillaan.

pelkosenniemen-kunta-on-kuntarekryn-uusi-asiakas
Kuntarekryn käyttö kasvaa Lapissa

Pelkosenniemen kunta on aloittanut Kuntarekryn asiakkaana. Kuntarekry haluttiin kunnassa käyttöön, koska se on laajalti käytössä myös muissa Lapin kunnissa. Kuntarekry tuo avoimille työpaikoille kaivattua näkyvyyttä.

Kuntarekry_10_vuotta
Kuntarekry 10 vuotta!

Valtakunnallinen rekrytointiratkaisu lähti liikkeelle kuntien tarpeista. Palvelun ensisijaisena tavoitteena oli varmistaa osaavaa henkilökuntaa kunta-alalle ja kuntatyönantajille haluttiin saada myös valtakunnallista näkyvyyttä. 

kuntarekry_656x336
Työntekijäkokemus - avain toimivaan työyhteisöön

Työntekijäkokemus koostuu jokapäiväisistä kohtaamisista työelämässä. Se on kaikki mitä koemme, kohtaamme ja tunnemme työpäivän aikana. Meistä jokainen voi kokea työntekijäkokemuksen eri tavalla.

Blogi_organisaatiokulttuuri_rekrytoinnin_veturina
Organisaatiokulttuuri rekrymarkkinoinnin veturina

Tuo organisaatiokulttuuri näkyväksi! Kerro, mitä teillä tehdään, mitä teillä tapahtuu, ketä teillä on töissä. Näytä, että teillä eletään, koetaan, tunnetaan. 

Palvelukokemus_blogi_Anne_Mari_Nivukoski
Mistä hyvä palvelukokemus muodostuu?

Hyvän palvelukokemuksen syntyyn ei aina riitä pelkästään ystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelija. Lue palvelupäällikkö Anne-Mari Nivukosken ajatuksia hyvästä palvelukokemuksesta ja mitkä tekijät siihen vaikuttavat. 

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja kysy lisää

Kun lähetät lomakkeen, asiantuntijamme voi olla sinuun yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse. Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietosuojakäytäntömme.
21227.jpg
Maria
Wendell
Asiakkuuspäällikkö, Rekrytointi ja HR-ohjelmistot
+358 50 520 3761
21221.jpg
Kimmo
Koski
Avainasiakaspäällikkö, Rekrytointi ja HR-ohjelmistot
+358 50 328 8517