FCG Finnish Consulting Group Oy:n hallituksessa on aloittanut yhtiökokouksen päätösten mukaisesti kaksi uutta jäsentä – Timo Lepistö ja Jouko Seppä.

OTM Timo Lepistö on muutosjohtamisen, strategian ja digitalisaation vahva osaaja, joka on toiminut liikkeenjohdon tehtävissä muun muassa Nordic Morning Oyj:n konsernin toimitusjohtajana (2005 – 2017). Lepistö on toiminut SoteDigin hallituksen puheenjohtajana vuodesta 2019 alkaen.

DI Jouko Seppä työskentelee Fujitsu Finland Oy:ssä konsultoinnista ja asiantuntijapalveluista vastaavana johtajana ja IT-alan rekrytointi- ja palveluyritys Nice-business Consulting Oy:n toimitusjohtajana. Hänellä on kattava osaaminen digitalisaatiosta, uuden liiketoiminnan rakentamisesta ja asiantuntijaorganisaation johtamisesta.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Minna Karhunen. Varapuheenjohtajana toimii Hanna Tainio ja hallituksen jäseninä jatkavat Erkka Valkila, Timo Laitinen ja Sari Kola-Nyström.

Minna Karhunen, hallituksen puheenjohtaja, FCG-konserni
puh. 050 380 5907, minna.karhunen(a)kuntaliitto.fi