Data ja teknologia

Uutinen

Jo suurin osa suomalaisista käyttänyt julkisia sote-palveluita digikanavassa – digipalveluilla merkittävä rooli uusien hyvinvointialueiden palvelukokonaisuudessa

Asiakastarina

Kuntapäättäjä-palvelu luottamushenkilöiden tukena Kannuksen kaupungilla

Abstrakti kuva, joka kuvastaa maapalloa ja maailman suurimpia kaupunkeja
Uutinen

FCG lanseeraa uuden tekoälypohjaisen ohjelmiston ennakoivaan henkilöstösuunnitteluun

Abstrakti kuva, joka kuvastaa maapalloa ja maailman suurimpia kaupunkeja
Uutinen

FCG ostaa konsulttiyhtiö MDI:n: ”Haluamme olla näkemyksellisin kehittämiskumppani murroksen keskellä olevalle julkiselle sektorille ja yksityisille toimijoille Suomessa.”

Sote-alan ammattilainen käyttää tablettia työssään.
Asiakastarina

Rovaniemen kaupungin vammaispalveluiden tilanne ja kehittäminen

Uratarina

Milja Teräväinen, tuoteomistaja, koulutus- ja tapahtumapalvelut

Lähikuva ryhmästä ihmisiä kasaamassa rakennuksia palikoista
Uutinen

FCG Digikanavan uudet palvelut esihenkilöille ja lasten parissa työskenteleville ammattilaisille

Lähikuva ryhmästä ihmisiä kasaamassa rakennuksia palikoista
Asiakastarina

Visualisointi konkretisoi toimitilojen muutoshankkeet

Näkemyksiä

Palkkaharmonisointi – paljon puhetta, vähän faktaa

Lähikuva istuvista ihmisistä keskustelemassa
Asiakastarina

Laadukkuutta lastensuojelun palveluihin ARVOA®-menetelmän avulla

Sote-alan ammattilainen käyttää tablettia työssään.
Asiakastarina

Kuntoutusasiakkaiden toimintakyvyn ja avuntarpeen status näkyväksi mittaroinnin avulla

Hymyilevä mies toimistossa
Asiakastarina

Videohaastattelu helpottaa työtä ja säästää aikaa

Kaistale maata veden ympäröimänä
Asiakastarina

Tulvasuunnitelmat havainnolliseen muotoon paikkatiedon avulla

Lapsi istumassa leikkitelineellä
Asiakastarina

CAF-malli Tampere Junior -ohjelman arvioinnissa

Asiakastarina

Kannonkosken tuulivoimapuiston suunnitelma konkretisoituu 3D-mallinnuksen avulla

Ihmisiä toimistossa
Asiakastarina

Loimaan kaupunki – videohaastattelu rekrytoinnin tukena

Havainnekuva virtapiireistä
Asiakastarina

Raportointiuudistus avasi mahdollisuuden – verkostossa opitaan johtamaan tiedolla

Asiakastarina

Porin kaupunki kehittää perehdytysprosessejaan panostamalla digitaalisuuteen – kokeilussa FCG:n Intro-ohjelmisto