Data ja teknologia

Asiakastarina

Kuopion kaupungille luotiin digitalisaation johtamisen tueksi digitiekartta

Havainnekuva virtapiireistä
Näkemyksiä

Henkilöstöbudjetointi tulevaisuuteen katsoen

Asiakastarina

Kainuun mallilla rakennettiin seitsemän digitiekarttaa alueen kehitystä tukemaan

Uutinen

FCG käynnistämässä tekoälyhanketta, joka tähtää terveydenhuollon resurssitarpeen ennustamiseen

Ihmisjoukko kuvattuna kadulla ylhäältä päin
Uutinen

Vuoden 2023 uutuus! Digiverkostohanke

Näkemyksiä

Ennakoiva henkilöstösuunnittelu — sanoista tekoihin

Uutinen

Jo suurin osa suomalaisista käyttänyt julkisia sote-palveluita digikanavassa – digipalveluilla merkittävä rooli uusien hyvinvointialueiden palvelukokonaisuudessa

Asiakastarina

Kuntapäättäjä-palvelu luottamushenkilöiden tukena Kannuksen kaupungilla

Abstrakti kuva, joka kuvastaa maapalloa ja maailman suurimpia kaupunkeja
Uutinen

FCG lanseeraa uuden tekoälypohjaisen ohjelmiston ennakoivaan henkilöstösuunnitteluun

Abstrakti kuva, joka kuvastaa maapalloa ja maailman suurimpia kaupunkeja
Uutinen

FCG ostaa konsulttiyhtiö MDI:n: ”Haluamme olla näkemyksellisin kehittämiskumppani murroksen keskellä olevalle julkiselle sektorille ja yksityisille toimijoille Suomessa.”

Asiakastarina

Palkkaharmonisointikustannusten skenarointi ja laskenta

Sote-alan ammattilainen käyttää tablettia työssään.
Asiakastarina

Rovaniemen kaupungin vammaispalveluiden tilanne ja kehittäminen

Uratarina

Milja Teräväinen, tuoteomistaja, koulutus- ja tapahtumapalvelut

Lähikuva ryhmästä ihmisiä kasaamassa rakennuksia palikoista
Uutinen

FCG Digikanavan uudet palvelut esihenkilöille ja lasten parissa työskenteleville ammattilaisille

Havainnekuva virtapiireistä
Asiakastarina

Siirtyvien henkilöiden tietojen kerääminen ja yhdistäminen osana hyvinvointialueuudistusta

Lähikuva ryhmästä ihmisiä kasaamassa rakennuksia palikoista
Asiakastarina

Visualisointi konkretisoi toimitilojen muutoshankkeet

Näkemyksiä

Palkkaharmonisointi – paljon puhetta, vähän faktaa

Lähikuva istuvista ihmisistä keskustelemassa
Asiakastarina

Laadukkuutta lastensuojelun palveluihin ARVOA®-menetelmän avulla