Asiakastarinat

Tutustu uusimpiin asiakastarinoihimme kaikilta toimialoiltamme: suunnittelu, kehityskonsultointi, johtaminen ja ohjelmistot ja sekä koulutus.

Palvelukategoriat
Asiakastarina

LUKE:n Laukaan kalaviljelylaitoksen kuntotutkimus ja rakennesuunnittelu

Asiakastarina

Joensuun kaupunki: rekrymarkkinoinnilla lisää näkyvyyttä ja osaajia

Asiakastarina

Keiteleen kunta: Kuntastrategian päivittäminen

Asiakastarina

Senaatti-kiinteistöt: Arvokiinteistöissä suojellaan vanhaa kosteudenhallinnan ja sisäilman laadun valvonnalla

Asiakastarina

Case Mikkeli: Etelä-Savossa rakennetaan elinvoimaisuutta

Asiakastarina

Gubbe vanhuspalvelut: Sote-koulutusta murroksen keskellä

Asiakastarina

Pakilan ala- ja yläasteelle erinomaiset lämpöolosuhteet lähdelämmöllä

Asiakastarina

Kymenlaakson hyvinvointialueella panostetaan jatkuvaan perehdytyksen kehittämiseen

Lähikuva ryhmästä ihmisiä kasaamassa rakennuksia palikoista
Asiakastarina

Case Sodankylä: DiSC-johtajuusprofiili ja vuorovaikutuksen vahvistaminen

Asiakastarina

Tilikunta Oy: Strategiatyöllä kirkastusta yrityksen tavoitteisiin

Merituulipuisto, jossa tuulivoimaloita ja veneitä.
Asiakastarina

Case Tahkoluoto: Merituulivoimahankkeiden erityispiirteitä luvituksessa ja kaavoituksessa

Asiakastarina

Karvialla määriteltiin tehtävien todellinen vaativuus arviointikehikon avulla

Ihmisiä kokoontuneena pöydän ääreen.
Asiakastarina

Kangasalla rekrymarkkinointi on nykyään luonnollinen osa rekrytointiprosesseja

Asiakastarina

Case Helsingin kaupunki: Tilauskoulutuksella konkretiaa toiminnan järjestämiseen

Asiakastarina

Kuopion kaupungille luotiin digitalisaation johtamisen tueksi digitiekartta

Kivien yli virtaavaa kirkasta vettä
Asiakastarina

Blominmäen uusi jätevedenpuhdistamo vastaa kiristyviin käsittelyvaatimuksiin sekä kasvaviin jäteveden määriin Espoossa

HALI ry: Selvitystyö yksityisten toimijoiden mahdollisuudesta tuottaa hoidon jatkuvuutta julkisissa sote-palveluissa
Asiakastarina

HALI ry: Selvitystyö yksityisten toimijoiden mahdollisuudesta tuottaa hoidon jatkuvuutta julkisissa sote-palveluissa

Asiakastarina

Kajaanin AMK: Kainuun mallilla rakennettiin seitsemän digitiekarttaa alueen kehitystä tukemaan