Koulutukset

Asiakastarina

Tietosuojavastaavien koulutusta vuodesta 2017

Asiakastarina

Riihimäen kaupunki uudistaa esihenkilöosaamisen kehittämistä digitaalisilla osaamismerkeillä

Asiakastarina

Case Lahden kaupunki: Opintomatka Viroon parempien PISA-tulosten perässä

Uutinen

FCG:n koulutus- ja tapahtumakalenteri vuodelle 2024 on julkaistu – vie oma ja organisaatiosi osaaminen uudelle tasolle!  

Uutinen

Webinaaritallenne: Esihenkilöosaamisen strateginen kehittäminen

Uratarina

Tutustu FCG:läiseen! Essi Koskenvesa, Liiketoimintajohtaja, Koulutus- ja tapahtumapalvelut 

Asiakastarina

Case Nurmijärvi: Esihenkilöpassi -verkkokurssi vahvistaa osaamista

Pargas Stad - asiakastarina
Asiakastarina

Case Pargas stad: Tvåspråkig utbildning för stadens personal och förtroendevalda

Uratarina

Tutustu FCG:läiseen! Jenna Luotonen, Tiimipäällikkö, Koulutus- ja tapahtumapalvelut 

Uratarina

Tutustu FCG:läiseen! Leena-Kaisa Pantsu, Asiakkuuspäällikkö, Koulutus- ja tapahtumapalvelut

Lapsi istumassa keltaisella leikkitelineellä
Näkemyksiä

Lastensuojeluun parempaa tiedolla johtamista ja osaamisen kehittämistä

Uratarina

Tutustu FCG:läiseen! Roosa Rundqvist, Tapahtumatuottaja, Koulutus- ja tapahtumapalvelut

Uratarina

Tutustu FCG:läiseen! Joonas Bräysy, Tuoteomistaja, Koulutus- ja tapahtumapalvelut

Näkemyksiä

Peto on irti – miten vahvistaa koulutuksilla organisaation pito- ja vetovoimaa?

Asiakastarina

Case Helsingin kaupunki: Tilauskoulutuksella konkretiaa toiminnan järjestämiseen

Uratarina

Tutustu FCG:läiseen! Riikka Kotamäki, Asiakkuusvastaava, Koulutus- ja tapahtumapalvelut

Henkilöitä keskustelemassa
Näkemyksiä

Strategian onnistuminen edellyttää ihmisten kykyä muutokseen

Uratarina

Tutustu FCG:läiseen! Marja Haapaniemi, Koulutussuunnittelija ja tiimipäällikkö, Koulutus- ja tapahtumapalvelut