Uutinen

FCG:n NPS-kyselyn tulokset kertovat korkeasta asiakastyytyväisyydestä

Vaihdoimme alkuvuonna aiemman asiakastyytyväisyyden mittarimme NPS:ään eli Net Promoter Scoreen, joka mittaa asiakkaiden suositteluhalukkuutta. Mittari koostuu standardoidusta kysymyksestä: “Kuinka todennäköisesti suosittelisit meitä asteikolla 0–10?”. Asiakkaidemme on mahdollista jättää myös avointa palautetta. 

Ensimmäisen kyselyn NPS-luvuksi muodostui 51, mikä on vahva tulos konsultointi- ja suunnittelualalla.

Asiakkaamme ovat kaiken toimintamme ydin. Hyvä asiakaskokemus ei synny sattumalta — se rakentuu pitkäjänteisestä yhteistyöstä, aktiivisesta vuoropuhelusta, asiantuntevasta osaamisesta ja aidoista kohtaamisista. Siksi panostamme jatkuvasti siihen, että palvelumme ovat laadukkaita, asiakkaidemme arkea helpottavia ja yhteistyö kanssamme sujuvaa.

Tulokset antavat meille arvokasta tietoa ja vahvan pohjan jatkaa työtä entistä paremman asiakaskokemuksen puolesta.

”On hienoa nähdä, että asiakkaamme kokevat yhteistyön kanssamme myönteisesti ja arvostavat tekemäämme työtä. Asiakkaiden projektejahan me teemme ja siten heidän kokemansa lisäarvo ja palaute on meille korvaamattoman tärkeää. NPS-lukemien myötä voimme seurata asiakastyytyväisyyttä entistä systemaattisemmin ja varmistaa, että kehitämme palveluitamme oikeaan suuntaan. Yhtä mittaustakin tärkeämpää on tarjota asiakkaillemme arvoa ja huippuluokan asiakaspalvelua joka kohtaamisessa, jokaisessa toimeksiannossa. Lämmin kiitos asiakkaillemme luottamuksesta ja koko FCG:n henkilöstölle hienosta työstä!” kommentoi FCG:n toimitusjohtaja Tommi Kajasoja.