FCG jälleen koulutuksen kärkinimi

Eeva Kokki(eeva.kokki a fcg.fi), 28.8.2010

FCG sijoittui jälleen kärkinimiin koulutusorganisaatioiden imagotutkimuksessa 2010.

FCG sijoittui jälleen kärkinimiin koulutusorganisaatioiden imagotutkimuksessa 2010. Nyt kuudetta kertaa tehdyn tutkimuksen toteutti Add Value Research Finland Oy Talouselämä-lehden toimeksiannosta kesä-heinäkuussa 2010. Aiemmin tutkimuksen on tehnyt Corporate Image.

FCG:n ykkössija

- Eniten käytetty
- Luotettavin
- Asiakaslähtöisin
- Hyvä hinta-laatusuhde
- Paras toimialatuntemus
- Pitkäjänteisin
- Tarjoaa aktiivisimmin palveluitaan

FCG:n kakkossija

- Parhaat kouluttajat
- Ammattitaito ja asiantuntemus

FCG:n kolmossija

- Parhaat esimiestaitojen kehittäjät

Tutkimuksessa selvitettiin isojen, yli 250 henkeä työllistävien organisaatioiden päättäjien käsityksiä koulutuspalveluita tarjoavista yrityksistä. Tiedot kerättiin puhelinhaastatteluina 185 henkilöltä, jotka olivat itse käyttäneet koulutusorganisaatioiden palveluita viimeisen vuoden aikana.

Takaisin
VERKKOVARAANI